Thursday, April 4, 2013

In media res



Najiskrenije je reći - svaki početak je težak, ali mi smo dužni, i sebi i drugima, da ustrajemo. Uvjeren sam da ću za nekoliko mjeseci, ili čak godina, čitati ovo i slatko se smijati sopstvenoj naivnosti, nespretnosti i amaterizmu. Ipak sam, još uvijek, u mladosti - vremenu kada se životna putanja čini poput krive koja vječito hita naprijed, napredujući u zrelosti i znanju.

Pisac ovoga bloga je egoista, ali trudiće se da to ne pokazuje, najpotpunije koristeći pogodnosti interneta  - koji sve nas, onlajn-piskarala, pretvara u anonimne glasove i figure kakve želimo da budemo.

Pretpostavljam da će ovo biti najpogodnije mjesto za zbir mojih razmišljanja, utisaka, recenzija, analiza i sličnog; koji su, trenutno, razbacani na sve četiri (bezbroj?) strane internet-bespuća.

Kako sam mnogobrojnih interesovanja (no ipak previše ograničen da bih pretendovao na titulu uomo universalea), očekujte šarolike teme: filmove (naročito ljubljene horore), stripove (sa naglaskom na čudesni i neotkriveni vilajet mangi), skromna grananja u književnost, pokušaje marksističke analize naše košmarne post-socijalističke stvarnosti i prvobitne akumulacije, čitaj krađe, kapitala... "Ima mnogo više između neba i zemlje nego što tvoja filozofija može i da nasluti, dragi Horacije", parafraziram. Iako nisam ljubitelj Šekspira.

Uživajte. A ja ću pokušati da ne unesem previše sopstvenog bitka na papir/ekran, i postanem najnovija žrtva okrutnih spisateljskih demona, te groznice stvaranja koja sagorijeva sve ispred sebe.

4 comments:

  1. Aj sa srecom, levo smetalo iz Plijevalja!
    Sad kad se razmilimo po bloggeru....cika Andra ima da bude ponosan na nas :D

    ReplyDelete
  2. Baš ti odgovara ime Puž, prokleti optimisto.

    ReplyDelete
  3. Sve ce ti biti jasno, kad otvorim beskrajna nebesa saznanja na svojoj adresi!

    ReplyDelete
  4. Genijalnost i šarmantna mladalačka iskrenost moje uvodne poruke je teška stvar za nadmašiti. Gimme your best shot, ya duck!

    ReplyDelete